Zagrebačka banka izdala je upozorenje svojim klijentima o lažnim SMS i e-mail porukama koje prevaranti šalju s ciljem krađe osobnih i financijskih podataka.
Što se događa?
Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka te navode primatelje da otvore poveznicu na lažnu web-stranicu banke, gdje ih pokušavaju navesti da unesu osjetljive podatke, uključujući podatke o tokenu, broj kartice i PIN. Banka naglašava da nikada ne traži takve informacije putem bilo kojeg kanala komunikacije.
Kako prepoznati prevaru?
Banka nikada neće tražiti unos ili skeniranje QR kodova za obnovu ili prijenos mobilnih aplikacija kao što su m-zaba ili m-token.
Neće tražiti unos punog broja kreditne ili debitne kartice, PIN-ova, kodova koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijskih ključeva za online bankarstvo.
Što učiniti? Klijentima se savjetuje da ne dijele nikakve osobne podatke u slučaju primanja sumnjivih poruka. Ako sumnjate u vjerodostojnost poruke, e-maila ili poziva, odmah se obratite Zagrebačkoj banci na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr.
Banka poziva na povećani oprez kako biste zaštitili svoje podatke i izbjegli financijske prijevare.
Izvor: vecernji.hr