Tijekom tri dana i dvije rasprodane Šalate, Marko Purišić i njegov tim Baby Lasagna dokazali su se kao relevantni izvozni proizvod hrvatske glazbene scene. Publika je Baby Lasagnu dočekala s velikim entuzijazmom, pokazavši kako Purišić ima mnogo više od svog hita "Rim tim tagi dim". Iznenađuje broj obožavatelja koji su znali riječi pjesama koje još službeno nisu ni izašle.
Pjesme Marka Purišića stvorene su za koncerte, a tijekom nastupa uspio je osvojiti publiku od 7 do 77 godina. Iako je program bio ispunjen energičnim izvedbama, nedostajali su trenuci intimnije interakcije s publikom.
Marko na pozornici
Iako je Purišić ponekad recitirao unaprijed pripremljene rečenice, njegova spontanost i improvizacija pravi su aduti. Njegova prisutnost na pozornici i komunikacija s publikom ostavili su snažan dojam. Uvjerenost i pripremljenost benda došle su do izražaja kroz tri dana nastupa, pokazujući izvanrednu usklađenost i tehničku preciznost.
Produkcija koncerata na Šalati bila je na visokoj razini, uključujući pirotehniku, videozidove i pažljivo uvježbane izvedbe. Purišić je time postavio nove standarde za koncertne produkcije u Hrvatskoj, koje obično ne idu toliko daleko u svojoj izvedbi.
Završetak Eurosong ere i novi početak
Za Purišića, koncerti na Šalati označili su kraj Eurosong razdoblja i početak nove faze. Sada je na njemu da se dokaže kao "običan" glazbenik i zadrži interes publike. Njegova izvedba na Šalati pokazala je sposobnost Baby Lasagna tima da se izdigne iznad domaće scene i postane konkurentan na europskoj razini. Marko je svojim nastupima pred domaćom publikom ostvario veliki trijumf, što može biti uvod u daljnje uspjehe diljem Europe.
Izvor: index.hr
Foto: Mia Slafhauzer/PIXSELL