Prenosimo zanimljiv intervju s Tinom Gjuriš, voditeljicom ljudskih resursa kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, koja za portal poslovni.hr otkriva izazove i uspjehe u privlačenju, zadržavanju i razvoju zaposlenika u međunarodnoj kompaniji.
Nestlé slavi 20 godina uz inspirativne priče zaposlenika
Obilježavajući dvije dekade uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, Nestlé je predstavio kolekciju od 20 inspirativnih priča zaposlenika, koje predstavljaju raznolikost i snagu njihova tima. Tina Gjuriš ističe kako te priče otkrivaju predanost i kreativnost zaposlenika iz svih odjela, uključujući prodaju, marketing, financije, ljudske resurse i druge sektore.
"Naš je cilj pokazati koliko su zaposlenici važni i kako oblikuju našu kompaniju," kaže Gjuriš. "Priče nadahnjuju i mlade koji tek počinju karijeru, ali i iskusne kolege, potičući ih da ostvare puni potencijal." Uz priče, predstavljena je i brošura s praktičnim savjetima za bolju komunikaciju i učinkovitost na poslu.
Novi trendovi na tržištu rada: Fleksibilnost i zadovoljstvo na prvom mjestu
Nestlé aktivno prilagođava svoje prakse kako bi odgovorio na potrebe novih generacija, posebice generacije Z, koju karakterizira želja za fleksibilnošću, smislenim radom i ravnotežom između privatnog i poslovnog života. "Mladi više ne veže jedno radno mjesto do mirovine, već ga mijenjaju dok ne pronađu ono koje ih ispunjava," objašnjava Gjuriš.
Nestlé zaposlenicima nudi niz pogodnosti, poput hibridnog rada, skraćenih radnih petaka i mogućnosti rada od kuće. Osim toga, uveli su i "My Day" – slobodan dan po izboru svakog zaposlenika.
Briga o zadovoljstvu zaposlenika: Dijalog i povratne informacije kao ključ uspjeha
Nestlé redovito provodi istraživanja o zadovoljstvu zaposlenika kako bi razumio njihove potrebe i prilagodio svoje prakse. "To nije samo istraživanje, već prilika da čujemo glas svakog pojedinca i oblikujemo budućnost na temelju njihovih prijedloga," ističe Gjuriš.
Nestlé kao rasadnik talenata
Kompanija je ponosna na dugoročnu lojalnost svojih zaposlenika – mnogi su s njima već 10 ili više godina. Osim toga, Nestlé se ističe po "izvozu talenata", omogućujući zaposlenicima iz Hrvatske razvoj karijera na regionalnoj i međunarodnoj razini.
Za mlade talente provode program Nestlé Needs YOUth, koji uključuje plaćene prakse poput Nestlé Summer’s Cool. Studenti iz Hrvatske sudjeluju u radionicama s kolegama iz drugih zemalja te stječu iskustvo u raznim poslovnim područjima, od marketinga do financija.
Nestlé ostaje primjer uspješne integracije zaposlenika i podrške mladima
Tina Gjuriš zaključuje kako je ključno slušati zaposlenike, prilagođavati se njihovim potrebama i ulagati u njihov profesionalni razvoj. Na taj način, Nestlé ne samo da zadržava svoje ljude, već privlači i nove generacije, osiguravajući kontinuitet uspjeha u Hrvatskoj i regiji.
Izvor: poslovni.hr