Prema novim istraživanjima, odnos cijene i kvalitete postat će najvažniji kriterij za turiste pri odabiru destinacije u idućoj godini. Čak 52% ispitanika navelo je ovaj odnos kao presudan faktor, nadmašujući tradicionalne razloge poput prirodnih ljepota ili razine usluge, istaknuto je na Danima hrvatskog turizma održanim u Opatiji.
Poruka turističkog sektora
Na skupu je naglašeno kako je potrebno pažljivo formirati cijene kako bi Hrvatska ostala konkurentna destinacija. Prekomjerno podizanje cijena bez promišljanja može negativno utjecati na percepciju gostiju, dok pravovremeno prilagođavanje osigurava njihovo povjerenje i zadovoljstvo.
Dodatno, istaknuto je da tržište ne može prihvatiti nerealan rast cijena. Hrvatska treba zadržati imidž destinacije koja nudi vrijednost za novac, a odnos cijene i kvalitete ključni je izazov za iduću turističku sezonu.
Održivi turizam i jačanje predsezone
Uz važnost cijena, naglašena je i potreba za jačanjem turističkog prometa u predsezoni i posezoni, osobito kroz povećanje broja letova i dodatno ulaganje u avioprijevoz. Turistički stručnjaci pozivaju na zajedničke napore i usklađeno oglašavanje kako bi se osigurali novi aranžmani za manje prometna razdoblja.
Dani hrvatskog turizma još su jednom potvrdili kako Hrvatska ima priliku učvrstiti svoju poziciju na svjetskom tržištu, uz pažljivo upravljanje cijenama i održiv pristup razvoju turizma.
Izvor: Glas Istre