Na svečanoj dodjeli nagrade Zlatna koza - Capra d'oro, održanoj u dvorani Grand Hotela Brioni u Puli, mladi umaški glazbenik Marko Purišić, poznat kao Baby Lasagna, dobio je posebno priznanje za promociju Istre na globalnoj razini. Njegov hit "Rim Tim Tagi Dim", koji je osvojio drugo mjesto na Euroviziji, donio je ovom talentiranom umjetniku zasluženo priznanje. Nagradu je u njegovo ime preuzeo njegov otac, a uručio ju je istarski župan Boris Miletić.
Održivi i inovativni projekti nagrađeni
Uz priznanje Baby Lasagni, ovogodišnja dodjela nagrade Zlatna koza stavila je poseban naglasak na održivost i inovativnost. Nagrada Capra Verde, namijenjena održivim turističkim projektima, pripala je kompaniji Valamar Riviera za njihovu strategiju održivog razvoja. Njihovi planovi uključuju dekarbonizaciju, eliminaciju jednokratne plastike i sadnju novih stabala.
U kategoriji inovativnog proizvoda, projekt Kova experience iz Raše osvojio je priznanje za autentičan doživljaj rudarske povijesti, dok je nagrada za najbolji turistički proizvod otišla destinacijskoj platformi To Do in Istria, koja okuplja više od 100 atrakcija i doživljaja na jednom mjestu.
Gastronomija i kultura u središtu pozornosti
Restoran Agli Amici iz Rovinja, vlasnika Michela i Emanuela Scarella, nagrađen je za doprinos pozicioniranju Istre kao gourmet destinacije. Njihov restoran s dvije Michelinove zvjezdice dodatno je afirmirao Istru na svjetskoj gastronomskoj sceni.
U kategoriji događanja, nagrada je pripala manifestaciji Pulsko kulturno ljeto, koje je oživjelo antičku arhitekturu kroz brojne koncerte i predstave u Areni i Malom rimskom kazalištu.
Projekt Vodnjanske štorijice, kombinacija povijesti, baštine i proširene stvarnosti, proglašen je najboljim u kategoriji vizualnih komunikacija, donoseći priče Vodnjana, Galižane i Peroja u inovativnom strip obliku.
Ova dodjela Zlatnih koza ponovno je potvrdila važnost održivosti, inovacija i promocije istarske baštine na globalnoj razini.
Izvor: Glas Istre
Foto: Glas Istre, snimio Milivoj Mijošek